معرفی بانک های ایرانی در ترکیه

30 ژوئن 2022
0 دیدگاه

معرفی بانک های ایرانی در ترکیه

یکی از مهم ترین مشکلات برای مهاجرت به کشور ترکیه بدون شک استفاده از کارت بانکی ایران در این کشور است. شاید این سوال برای شما به وجود آید چطور می توان در ترکیه از کارت بانکی ایرانی استفاده کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بیان کرد با تاسیس بانک های ایرانی در ترکیه این مشکل برای مهاجران ایرانی حل شده است. در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با بانک ها ایرانی در این کشور آشنا کرده و تمامی خدمات را به شما معرفی کنیم. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی شعب بانک های ایرانی در کشور ترکیه

در سال های اخیر مهاجرت ایرانیان به ترکیه برای کار، خرید ملک، سرمایه گذاری، تحصیل و… مورد توجه قرار گرفته است. یکی از اصلی ترین دغدغه های مهاجران به این کشور استفاده از خدمات بانکی و انتقال پول به ترکیه است.

اتباع خارجی به خصوص ایرانیان می توانند با افتتاح حساب در بانک های کشور ترکیه از تمامی خدمات بهره مند شوند. جهت سهولت در کار در چند سال اخیر شاهد فعالیت بانک های ایرانی در ترکیه بودیم. این نکته مهم را در نظر داشته باشید برای افتتاح حساب در بانک های این کشور باید برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید.

با وجود بانک های ایرانی در این کشور مراحل خرید ملک در ترکیه برای دریافت اقامت و پاسپورت نیز ساده تر شده است. در ادامه این مطلب به معرفی بانک های فعال ایرانی در ترکیه برای شما می پردازیم:

بانک صادرات در کشور ترکیه

این بانک فعالیت خود را در سال 1935 آغاز کرده است. شعب مختلف بانک صادرات در جهان آماده خدمت رسانی می باشند. در واقع می توان گفت یکی از بانک های ایرانی در کشور ترکیه برای خدمت رسانی بدون شک بانک صادرات می باشد. شعب اصلی این بانک در شهر استانبول ترکیه قرار گرفته است.

بانک صادرات نسبت به بانک های دیگر از آزادی عمل بیشتری برخوردار است. از همین رو با توجه با امکانات و خدمات این بانک در بین ایرانیان و مهاجران مقیم ترکیه از محبوبیت بیشتری برخوردار است. برای انجام خدمات بانکی از قبیل انتقال پول، دریافت وام و… می توانید به راحتی به بانک صادرات مراجعه کرده و تمامی خدمات خود را در این بانک انجام دهید.

خدمات بانک ملت در ترکیه

این بانک جزو بانک های ایرانی در ترکیه محسوب می شود. بانک ملت در شهرهای ترکیه نظیر استانبول، آنکارا و ازمیر شعبه دارد. و خدمات خود را به ایرانیان مقیم ترکیه و فعالان اقتصادی ارائه می دهد. این بانک برای بهبود واردات و صادرات همچنین مشارکت در تجارت مبادلات تجاری خود را در این کشور گسترش داده است.

با مراجعه به این بانک می توانید از کارتخوان های ایرانی نیز استفاده کنید. مهاجران و ایرانیانی که توانسته اند پاسپورت و اقامت ترکیه را دریافت کنند می توانند از خدمات بانک ملت به راحتی بهره مند شوند. از مهم ترین خدمات این بانک می توان به تبدیل پول به ارز توسط تورریست ها اشاره کرد. گردشگران ایرانی نیز می توانند برای انتقال سریع سرمایه های خود و یا ارسال پول به کمک کارت بانکی برای خرید لیر ترکیه اقدام کنند.

شعبه بانک ملی ایران در ترکیه

این بانک همانند بانک ملت در کشور ترکیه شعبه های متعددی دارد. از این رو می توان گفت بانک ملی ایران در لیست بانک های ایرانی در ترکیه قرار گرفته است. این نکته مهم را در نظر داشته باشید این بانک با توجه به افزایش برخی مشکلات و تحریم ها دیگر نمی تواند مانند گذشته خدمات خوبی را ارائه دهد.

از این رو اگر قصد تبدیل ریال به دلار را دارید برای انجام این کار باید به بانک ملت مراجعه کنید. از مهم ترین اهداف این بانک راحت شدن امور تجاری برای فعالان حوزه اقتصاد و تجارت می باشد. شعبه بانک ملی ایران در ترکیه در شهر استانبول قرار گرفته است. همچنین این بانک در کشور های دیگر نظیر لندن، توکیو، مسکو، پاریس و… دارای شعبه است.

بانک آینده یکی از بانک های ایرانی در ترکیه

یکی از بانک های ایرانی در ترکیه بدون شک بانک آینده می باشد. این بانک با رعایت مسائل قانونی و حفظ برخی چارچوب ها با تعیین کردن وجه مورد نظر می تواند انتقال وجوه را برای ایرانیان مقیم ترکیه انجام دهد. در واقع می توان گفت بانک آینده برای برخی خدمات از قبیل انتقال وجوه مشتریان و معاملات بانکی خود از طریق صرافی ها اقدام می کند. با دریافت اقامت و پاسپورت ترکیه به راحتی می توانید برای انجام خدمات بانکی از قبیل انتقال وجه، تبدیل پول و… از خدمات بانک آینده استفاده کنید.

مزایای افتتاح حساب در بانک های ایرانی

با خدمات بانک های ایرانی در ترکیه به طور کامل آشنا شدید. برای استفاده از خدمات بانک ها توجه داشته باشید در ابتدا باید اقامت و پاسپورت کشور ترکیه را دریافت کرده باشید در این صورت می توانید از تمامی خدمات این بانک ها استفاده کنید. در ادامه با مزایای افتتاح حساب در بانک های ایرانی آشنا خواهید شد:

  • اتصال به سیستم بانکی بین المللی
  • افتتاح حساب ارزی در بانک ها
  • خرید اینترنتی از تمامی فروشگاه های جهان
  • دریافت خدمات بانکی از سایر بانک های بین المللی
  • استفاده از خدمات بانکداری بین المللی انتقال وجه مانند سوئیفت
سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته شد با خدمات بانک های ایرانی در ترکیه به طور کامل آشنا شدید. در سال های اخیر مهاجرت ایرانیان به ترکیه برای کار، خرید ملک، سرمایه گذاری، تحصیل و… مورد توجه قرار گرفته است. یکی از اصلی ترین دغدغه های مهاجران به این کشور استفاده از خدمات بانکی و انتقال پول به ترکیه است. اتباع خارجی به خصوص ایرانیان می توانند با افتتاح حساب در بانک های کشور ترکیه از تمامی خدمات بهره مند شوند.

سوالات متداول بانک های ایرانی در ترکیه

  1. مزایای افتتاح حساب در بانک های ایرانی  به چه صورت است؟
    اتصال به سیستم بانکی بین المللی، افتتاح حساب ارزی در بانک ها، خرید اینترنتی از تمامی فروشگاه های جهان، دریافت خدمات بانکی از سایر بانک های بین المللی، استفاده از خدمات بانکداری بین المللی انتقال وجه مانند سوئیفت و باز کردن حساب سپرده ی بین المللی و دریافت نرخ سود بانکی در ترکیه است.
  2. شعبه بانک ملی ایران در ترکیه به چه صورت است؟
    از مهم ترین اهداف این بانک راحت شده امرو تجاری برای فعالان حوزه اقتصاد و تجارت کمک می کند.شعبه بانک ملی ایران در ترکیه در شهر  استانبول قرار گرفته است. همچنین این بانک در کشور های دیگر نظیر لندن، توکیو، مسکو، پاریس و… دارای شعبه است.
  3. خدمات بانک ملت در ترکیه به چه صورت است؟
    بانک ملت در شهرهای ترکیه نظیر استانبول، آنکارا و ازمیر شعبه دارد. و خدمات خود را به ایرانیان مقیم ترکیه و فعالان اقتصادی ارائه می دهد. این بانک برای بهبود واردات و صادرات همچنین مشارکت در تجارت مبادلات تجاری خود را در این کشور گسترش داده است. با مراجعه به این بانک می توانید از کارتخوان های ایرانی نیز استفاده کنید.

ارسال دیدگاه