نمای کلی

در چهارراه قدیم و جدید موقعیت استانبول به عنوان نقطه اصلی همگرایی بین
شرق و غرب همیشه آن را منحصر به فرد کرده است – نه تنها از نظر جغرافیایی، بلکه از نظر فرهنگی از معماری مسحورکننده تا فرهنگ غنی آشپزی آن، استانبول از تمدن های گذشته بسیار به شخصیت خود افزوده است فت تپه، آب و هوای معتدل و بسفر بی نظیر آن.
استانبول؛ موقعیت مکانی آن که شرق و غرب را به هم متصل می کند باعث می شود این شهر نه تنها از نظر جغرافیایی باشد از نظر فرهنگی و همچنین منحصر به فرد. تاریخ جذاب از معماری تا فرهنگ غنی آشپزی آن، استانبول، هفت تپه آن، معتدل از تمدن های قبلی که آب و هوا و بسفر آن را تحسین می کردند، چیزهای زیادی گرفته شده است

یک اثر هنری نفیس از شما استقبال می کند مجسمه قابل توجه در ورودی
اقامتگاه MEN2020 ، استانبول، به طور خاص طراحی شده است برای این مکان توسط معمار پروژه، تانجو اوزلگین.

اقامتگاه MEN2020  در ورودی استانبول واقع شده است.مجسمه خیره کننده، توسط معمار پروژه، Tanju Özelgin به طور مخصوص طراحی شده.

میراث MEN2020
خانه ای را تصور کنید که نه تنها با لوکس و پیچیده تعریف شده است تمام می شود اما مجهز به خدمات افسانه ای MEN2020  است. از خدمات دربان و ناهار خوری در منزل گرفته تا یک خانه مسکونی اختصاصی تیم مدیریت، سبک زندگی با حریم خصوصی و راحتی در انتظار است.
نه تنها با لمس های پیچیده و مجلل آن، اقامتگاهی را در نظر بگیرید که مفهوم خدمات Ritz-Carlton را نیز ارائه می دهد. از خدمات دربان گرفته تا رستوران های موجود در اقامتگاه و یک زندگی راحت در انتظار شماست، تا یک تیم مدیریتی اختصاصی.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    MEN2020
  • قیمت (تومان):
    جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید
  • وضعیت:

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “MEN2020”

املاک مشابه