۱۱ سایت کاریابی برتر ترکیه و بررسی سایت ها کار یابی معروف

13 جولای 2022
0 دیدگاه
۱۱ سایت کاریابی برتر ترکیه و بررسی سایت ها کار یابی معروف

۱۱ سایت کاریابی برتر ترکیه و بررسی سایت ها کار یابی معروف

۱۱ سایت کاریابی برتر ترکیه و بررسی سایت ها کار یابی معروف

اکنون در این پست می خواهیم سایت های کاریابی ترکیه را معرفی کنیم.

معمولا افراد برای پیدا کردن کار در ترکیه  مورد نظر خود، به سایت های کاریابی ترکیه و اداره کار ترکیه سر می زنند و لیست کارهای موجود را بررسی می کنند. در این لیست ها همه مشاغل دیده می شود و برای اتباع خارجی و دانشجویان نیز کارهای پاره وقت یا نیمه وقت به چشم می خورد. این سایت ها بطور مداوم به روز رسانی می شوند و به عبارتی اغلب مشاغل را می توان از طریق جستجوی آنلاین پیدا نمود. راه های دیگری هم جهت یافتن شغل وجود دارد که شامل تبلیغات روزنامه ها بصورت هفتگی و ماهیانه است.

۱۰ مورد از سایت های کاریابی ترکیه

در حال حاضر بیشتر خدمات کاریابی و آگهی های استخدام از طریق اینترنت انجام می شود.

سایت های کاریابی ترکیه که در آن ها می توانید انواع آگهی ها، از استخدام راننده گرفته تا منشی و یا تخصصی تری حرفه ها را پیدا کنید به صورت زیر می باشند:

وبسایت www.kariyer.net

بدون شک معروف ترین سایت کاریابی ترکیه kariyer.net است. این سایت برای کسانی است که می خواهند حرفه ای شوند و یکی از سایت های پرمدعا در زمینه یافتن شغل مورد نظر شماست. این سایت به همان اندازه که از کارجو حمایت می کند، از کارفرما نیز حمایت می کند. در این سایت، شما را برای نوشتن یک سی وی خوب و قوی هدایت می شوید؛ همچنین مصاحبه با افراد معروف، داستان موفقیت هایشان و همچنین رقابت های مختلف رو می توانید در صفحات این سایت پیدا کنید.

وبسایت eleman.net

وبسایت eleman.net یکی از سایت های کاریابی ترکیه برای کسانی است که بدنبال کارمند هستند. این وبسایت که در حال توسعه می باشد بیشتر، اصناف و کسب و کارهای کوچک را مورد هدف قرار داده است. تامین نیروی کار ساده برای کسب و کارهای کوچک، کارگاهها و اصناف.

بهترین مدارس فوتبال در ترکیه

وبسایت Kariyerzirvesi.com

وبسایت Kariyerzirvesi یکی دیگر از سایت های کاریابی ترکیه است که انسان ها را به دنیای کسب وکار هدایت می کند. در این سایت، علاوه بر آگهی های کاری، شما میتوانید نظرات افراد متخصص رو هم پیدا کنید. همچنین برای کسانی که برای اولین بار وارد دنیای کسب و کار می شوند مقالات مختلفی در این سایت وجود دارد. بدلیل وسعت موضوعاتی که به آن می پردازند و شلوغی صفحات، زیاد مورد توجه واقع نمی شود.

وبسایت www.iskur.gov.tr

یکی دیگر از معروف ترین سایت های کاریابی ترکیه ایش کور iskur است. کسانی که برای اولین بار دنبال کار می گردند، اولین محلی که به ذهنشان می رسد، ایش کور است. ایش کور به فعالیت خود از طریق اینترنت ادامه می دهد. فقط این سایت که یک سایت دولتی هست، به اندازه رقبای خود فرصت های کاری ارائه نمی دهد. ولی با اینحال هر شهروند ترک جویای کار، مطلقا در این سایت عضو شده است.

وبسایت Linkedin.com/tr

شاید کمتر کسی باشد که لینکداین را نشناسد. لینکداین به عنوان یکی از قدرتمندترین سایت های کاریابی ترکیه و کل جهان شناخته شده است. شبکه های اجتماعی با گذشت هر روز، مشهورتر و محبوبتر می شوند. فیس بوک، توئیتر و سایر شبکه ها، تبدیل به محلی برای اعلام آگهی های شغلی شده است. اگر چشمهایتان را خوب باز کنید، برای شما هر صفحه ی جدید، می تواند یک فرصت شغلی جدید باشد. کوتاه سخن آنکه، قدرت شبکه های اجتماعی رو دست کم نگیرید.

لینکدین در سال ۲۰۰۳ ساخته شده و در طول این ۱۶ سال پیشرفت‌های عظیمی به خود دیده است. در حال حاضر تعداد کاربران لینکدین به ۵۹۰ میلیون نفر رسیده است. کاربران لینکدین در بیش از ۲۰۰ کشور جهان حضور دارند و این یعنی به جز چند کشور، لینکدین به تمام کشورها راه پیدا کرده است.

همین موضوع، از قوت و استحکام این شبکه اجتماعی حکایت دارد. دفتر مرکزی این شبکه در کالیفرنیا است و بیش از ۲۰ دفتر فعال در اقصی نقاط جهان دارد. در حال حاضر سایت لینکدین ۲۴ زبان دنیا از جمله عربی، چینی، فرانسوی، ایتالیایی، ژاپنی، ترکی و روسی را پشتیبانی می‌کند. متاسفانه لینکدین تا به امروز به زبان فارسی در دسترس کاربران ایرانی قرار نگرفته است و به نظر می‌رسد برنامه ‌ای هم برای این کار ندارد.

  • لینکداین جایی است که:
  • شبکه مهندسان، مدیران و افراد حرفه‌ای در آن حضور دارند
  • محلی ایده‌آل برای تبادل نظر پیرامون مسائل تجاری است
  • شبکه‌ ای برای بهبود کسب و کارها است
  • شبکه‌ای ویژه برای کارآفرینان، کارمندان، مدیران، کارشناسان و صاحبان مشاغل و صنایع است
  • ازهمه مهمتر مکانی ایده‌آل برای نشان دادن تاریخچه فعالیت‌های شما و رزومه کاری شما یا شرکت‌ تان است.

لینکدین در ترکیه

برای حضور در این پاتوق بسیار گسترده مجازی، باید یک حساب داشته باشید

همانند دیگر شبکه‌های اجتماعی. روش ساخت حساب در لینکدین بسیار ساده است:

به صفحه اول سایت  www.linkedin.com  بروید و پس از وارد کردن نام، ایمیل و کلمه عبورتان، بر گزینه join now کلیک کنید.

ادامه کار آسان است و گمان نکنم کسی در این دوره زمانه از انجام آن برنیاید، به ویژه افراد حرفه‌ای. پس از ثبت نام در لینکدین می ‌توانید پروفایل کاربری‌تان را ایجاد کنید و با دیگر اعضا در ارتباط باشید.

اهداف لینکداین

  • در شبکه اجتماعی لینکدین شما یک رزومه آنلاین دارید که همیشه و در همه حال در دسترس اعضای سایت بوده و می توانند از تخصص شما آگاه شوند.
  • در لینکدین می توانید دوستان، آشنایان، همکاران خود را بیابید و در مورد تخصص کاری و شغل اکنون آنها مطلع شوید.
  • شما هر گونه سوالی که داشته باشید میتوانید در گروه ها به اشتراک گذاشته و متخصصین به سوالات شما پاسخ دهند. همچنین می توانید با پاسخ دادن به سوالات دیگران مهارت و تخصص خود را به نمایش گذاشته و خود را به دیگران معرفی نمایید.
  • فضایی مناسب برای به نمایش گذاشتن توانایی ها و تخصص های شماست. بسیاری از افرادی که در این سایت عضویت دارند به دنبال افرد مناسب برای شرکت خود می گردند وقتی که با شما آشنا شوند ممکن است فرصت های شغلی بهتری به شما بدهند.

وبسایت کاریابی www.secretcv.com

وبسایت secretcv.com نیز مورد بعدی در لیست سایت های کاریابی ترکیه است. برای کسانی که بدنبال شغل مطمئن هستند سکرت سی وی، یکی از قدیمی ترین سایت های کاریابی ترکیه در این زمینه می باشد. این سایت به شکل جدی به بحث امنیت و اعتماد بها می دهد و شما می توانید با آرامش خاطر به آگهی دهندگان این سایت اعتماد کنید.

سایت کاریابی www.elemanonline.com.tr

مورد بعدی از سایت های کاریابی ترکیه elemanonline.com.tr است. این سایت در میان پلتفرم هایی است که به دنبال کار و یا کارگر هستند. شما با دیدن تعداد فیلد های کاری مختلف در آن تعجب خواهید کرد. آگهی های کاری در این سایت بروز و زیاد می باشد و شما براحتی می توانید درخواست خود را برای آگهی مورد نیازتان بفرستید.

سایت کاریابی www.xing.com

یکی از سایت های کاریابی ترکیه که براحتی توانسته از شلوغی های شبکه ی اجتماعی استفاده کند xing است. بعد از عضویت در این سایت، شما به جای افزایش فالور، برای کسب و کار خود استراتژی چیده و تلاش می کنید در این زمینه پیشرفت کنید. شما می توانید اعضاء شرکتی که می خواهید کار کنید به لیست دوستان خود  اضافه کرده و کاری کنید تا آنها به شما توصیه نامه دهند و سفارش شما را بکنند. شما با این شبکه اجتماعی با کلاس، براحتی به شغل مورد نطر خود دست پیدا خواهید کرد.

وبسایت کاریابی www.yenibiris.com

برای کسانی که به دنبال شغل جدید هستند یکی از سایت های کاریابی ترکیه که از سایت های قدیمی در این زمینه است yenibiris.com نام دارد . شما می توانید در این سایت، شغل مورد نظر در زمینه ی تخصصی خود را پیدا کنید. بر اساس شهر، بر اساس رشته ی تحصیلی و سایر فیلد ها هم کارفرما هم کارجو می تواند براحتی به آگهی مورد نظر دست پیدا کند.

ارسال دیدگاه