مستر و ویزا کارت فیزیکی | صدور کردیت کارت با نام خودتان

22 جولای 2022
0 دیدگاه
مستر و ویزا کارت فیزیکی | صدور کردیت کارت با نام خودتان

مستر و ویزا کارت فیزیکی | صدور کردیت کارت با نام خودتان

مستر و ویزا کارت فیزیکی | صدور کردیت کارت با نام خودتان

مستر کارت فیزیکی

دارا بودن یک کارت بین المللی با فعال بودن همه ویژگی های آن میتواند آن هم در ایران یک آرزو باشد اما باید بدانید که شهروندان ایرانی می توانند با باز کردن یک حساب بین المللی درخواست صدور ویزا و مستر کارت بدهند. این کارت ها بین المللی بوده و امکان خرید از کلیه سایت های جهان و حتی واریز پول به این حساب ها وجود دارد. Master نیز سه سطح عضویت متفاوت در اختیارتان قرار می دهد، شما با استفاده از کارت مستر می توانید حفاظت از بازگشت را نیز استفاده کنید که طول مدت زمان آن دو ماه است. به  عنوان مثال خرید از فروشگاه های آنلاین بین المللی مانند گوگل پلی، اپ استور، امازون و… به راحتی انجام می شود. یا این که می خواهید پرداختی را به حساب یک شخص خارج از ایران انجام دهید.

انواع مستر کارت فیزیکی شامل دبیت کارت مستر استاندارد، مستر کارت گلد و مستر کارت پلاتینیوم می باشد.

هزینه دریافت مستر کارت استاندارد ۱۰۰ دلار و مسترکارت گلد و پلاتینیوم ۱۵۰ دلار می باشد. مستر کارت های فیزیکی در ۲ ارز دلار و یورو صادر می شوند.

ویزا کارت فیزیکی

Visa یک شرکت پیشرفته در زمین فعالیت های بانکی مطابق جدید ترین علوم تکنولوژی است که در سه سطح حساب شما را درجه بندی می کند، هر کدام از آن ها مزایا و امکانات خاص خود را دارند. ویزا کارت فیزیکی دارای ۳ نوع ویزا کارت معمولی و استاندارد و ویزا کارت گلد و ویزا کارت پلاتینیوم است. هزینه ویزا کارت فیزیکی استاندارد ۱۰۰ دلار ، ویزا کارت فیزیکی گلد ۱۵۰دلار و ویزا کارت فیزیکی پلاتینیوم ۱۷۰ دلار است. ویزا کارت فیزیکی در دو ارز دلار و یورو صادر میشود. با هر سه نوع این کارت ها را می توانید به صورت فیزیکی دریافت کنید، می توانید پرداخت های اساسی واحد ارزی مورد نظر مانند هزینه ویزای شینگن، شهریه دانشگاه های اروپایی و اسیایی، رزرو هتل و همین طور خرید از شرکت های بزرگ خارجی را انجام دهید.

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت فیزیکی

در مورد تفاوت که یک سوال اساسی کاربران است نیز به شما توضیح می دهیم. مستر و ویزا با یکدیگر تفاوت خاصی ندارند، مگر در برخی جزئیات. هر دو در بیشتر کشور های دنیا توسط درگاه های پرداخت و همین طور ATM ها پشتیبانی می شوند و می توانید از امکانات آن ها استفاده کنید.

مزایای مستر و ویزا کارت فیزیکی

قطعا نسخه مجازی این کارت ها محدودیت های خاص خود را دارد، مانند مدت زمان اعتبار، سقف تراکنش و همین طور مشکلات خرید از دستگاه های پرداخت فروشگاهی یا همان پوز. همچنین کار کردن با شرکت های واسطه پرداخت هم با کارمزدهای بالا صرفه اقتصادی در دراز مدت ندارد. ترکیه کشوری نزدیک به ایران است که امکان صدور این کارت ها را برای شهروندان کشور های دیگر نیز فراهم کرده است. به راحتی می توانید برای پرداخت های خود نسخه فیزیکی کارت های بین المللی مستر و ویزا را در هر شهر کشور ترکیه دریافت کنید. بعلاوه این که محدودیتی در این باره نیز وجود نخواهد داشت؛ حتی امکان دریافت انواع وام و… نیز در این کشور برای شما موجود می باشد.

نحوه صدور کردیت کارت ویزا و مستر

دریافت کردیت کارت با لیمیت های بالا در ترکیه نیز ممکن است. برای دریافت کردیت نیازی به اقامت ترکیه نیست. با باز کردن حساب بانکی در ترکیه در همان روز ویزا و یا مستر کارت شما صادر و تحویل می شود.

حساب بانکی مستر و ویزا کارت

با دریافت ویزا و مستر کارت می توانید نسبت به واریز درآمد های ارزی خود از سایت هایی مانند یوتیوب و گوگل و سایر فعالیت های فریلنسری به حساب خود اقدام کنید.

قیمت صدور ویزا و مستر کارت فیزیکی

خبر خوب اینکه شما میتوانید کارت های ویزا و مستر ۸ ساله رایگان و به نام خودتان از بانک های ترکیه دریافت کنید شما با سفر چند ساعته به استانبول می توانید کارت خود را از شعبه بانک تحویل بگیرید. مزیت این کارتها این است که دلاری و یورویی بوده و به نام خودتان صادر میشود خبری از کارمزدهای اضافی و نیازی به کار با شرکت های واسطه پرداخت نیست. شما مالکیت کامل به حساب خود دارید و با حضور شما حساب باز میشود. قیمت کارت ها بر اساس نوع کارت کلاسیک ،استاندارد ، گلد و پلاتینیوم تعیین میشود. در پست افتتاح حساب بین المللی قیمت های کارت را بر اساس ویژگی آنان را درج کردیم.

نوع مجازی این کارت ها

در نوع مجازی در کمتر از یک ساعت ویزا و مستر کارت برای شما صادر می شود و تحویل می گردد.

چگونگی دریافت ویزا و مستر کارت

شما می توانید بدون داشتن اقامت ترکیه و فقط با پاسپورت صاحب VISA و Master کارت بین المللی شوید. به عنوان یک شخص حقیقی و حقوقی، کسب و کار و تجارت و بدون حتی ثبت شرکت در ترکیه می توان حساب مستر کارت و ویزا را در خاک ترکیه فعال نمود. هیچ محدودیتی نیز برای ایرانیان وجود نخواهد داشت. کارمزد نسخه فیزیکی کارت ها به مراتب پایین تر و امکان برداشت و واریز نیز نسبت به نسخه مجازی بالاتر است.

علاوه بر دریافت کارت های ویزا و مستر فیزیکی شما صاحب یک حساب بین المللی با شماره حساب IBAN میشوید که قابلیت دریافت دلار و یورو از سایر کشورهای جهان را خواهید داشت.

ارسال دیدگاه